lørdag 4. desember 2010

Stress nedtelling dag 4

Planlegg hva dere skal bake til jul.
La barna hjelpe til.

Gleder meg til bake til jul på ny-kjøkkenet!
Vi skal vel bake vårt årlige pepperkakehus, og hvite kakemenn.
Vi kaller disse kakemennene for "Spisjilars"...
Fikk også et tips om å smelte melkesjokolade, og blande i peanøtter.
 Og legge dem fint opp med en t-skje på bakepapir...mmmm...

Ellers så bruker vi å ha en årlig tradisjon med min mor, og min søster med barn, da vi baker sammen.
Så vi får se hva vi rekker i denne travle førjulstiden...


Viser dere bilder av årets ny-innkjøpte julegardin på kjøkkenet.
Kjøpte den nest siste i butikken,
så da er det vel flere enn jeg som har den...
Ha en god lørdagskveld !

1 kommentar:

  1. Nyyydelige gardiner!!...og en ryddig kjøkkenbenk:) Så direkte herlig ut, så her skjønner jeg dere er klare for baking;)
    Ha en god søndag imorgen og klem fra meg;)

    SvarSlett