torsdag 25. november 2010

Hei alle i "Blogglandia"!

Har vært litt sløv i det siste med blogging.
Det har vært mye på programmet..
Og om kveldene har jeg egentlig ikke gjort noen ting.
Det kan jo nevnes at jeg har gått opp i stilling, og det merkes.
Jeg har ikke lengre ei uke fri etter en liten økt på jobb.
Ja det er luksus♥

Viser dere noen bilder av ei flott lyslykt jeg fikk av ei klassevenninne fra barne og -ungdomsskolen.
Vi har fått mer kontakt gjennom bloggingen, og det var så koselig da hun foreslo at vi skulle treffes!
Lyslykta hadde hun med seg som en gave til meg!
Så heldig jeg er,
for den er utrolig flott,
og formiddagstreffet med gamle klassevenninner var kjempekoselig
Tusen takk for den flotte lykta, S!
Så etter jul, så er det et nytt treff igjen!


Jeg har hatt en postiv god periode i livet mitt!
Mange gode venninner og familiemedlemmer som jeg har,
med gode lunsjbesøk og overrekkelser av gaver.
Herlige barn med en flott mann på toppen!
Helsa på "topp"!

Vil også takke igjen for den gode vinen jeg fikk her forleden.
Den koste jeg meg med i helgen♥♥♥

 Snart er det jul for fullt, og forberedelsene her hjemme på Konvallhaugen står i kø.
Akkurat nå er det badet som står for tur.
Litt hvitmaling frisker vel opp brunlig treverk....

Tenkte nå i desember å følge (skal prøve) og blogge om min 
stressfrie nedtellingskalender til jul  del 1 og del 2, som jeg blogget om i fjor.
Har etterhvert innsett at denne bloggingen er min hobby, og den fører masse positive innspill for meg.
Og skal derfor prøve å blogge hver dag også før jul
Setter utrolig stor pris på alle som er innom denne bloggen!
Det er til dere jeg skriver til♥ 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar