mandag 4. oktober 2010

Spisestua med kjøkken-del



Vi har utvidet kjøkkenredningen med en del av den i spisestua.

Her er det 12 skuffer med plass til utrolig mye. Som dere ser, så er ikke håndtaken kommet på plass ennå, men det er under prosess;-)


Alt av dekketøy er plassert her, med tanke på at vi spiser alle måltidene inne på dette rommet. I og med at alt er oppbevart i skuffer, har barna også mulighet til å finne glass, fat og bestikk for å dekke på til måltidene.

På benken er det tenkt å bruke den som "anretningsbord".
Ved selskaper er det fint å kunne bruke den som buffet-bord.

Ha en flott mandag!

4 kommentarer:

  1. Så praktisk med ekstra lagringsplass - pent ble det også :)
    Ha en fin dag!
    Bekka

    SvarSlett
  2. For en utrolig flott utvidelse av kjøkkenet!
    Skal jeg utvide mitt må jeg nok flytte til noe større.... *sukk*
    Akk ja, rømme kan jeg alltids :o)
    Ha en videre strålende uke!

    SvarSlett
  3. Hehe, drømme, ikke rømme ;o)

    SvarSlett
  4. PS: Kjempekoselig at du ville være med på giveawayen hos meg :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett