mandag 11. oktober 2010

Ikke helt fornøyd med gardinene mine...


Jeg har kjøpt meg gardiner som jeg ikke er helt fornøyd med, og det gnager meg.
Jeg ser dem hele tiden hver dag, og blir mer og mer ukomfortabel med dem.
Men jeg har jo klart å kaste alt som heter emballasje, og bytte-returen er vel ikke helt på min side da?
Selve gardinene er fine, men det ble ikke helt min stil her hjemme i stua.
Så dette er typisk meg, og handle på impuls:-)


Men nå skal jeg sette meg i godstolen med et glass vin,
og drømme meg bort i denne vakre interiørblogger-verden.
Etter en hverdag fylt med sykt barn(som ble frisk i dag!!), klesvask, tur på biblioteket, kjøring og henting på barnebursdag, middagsordning og høytlesning av Karius og Baktus, så skal jeg sette meg ned.
Barn og mann sover, og det er helt stille i huset...
...men jeg har jo høstferie, så da skal jeg nyte hver en "feriestund"

1 kommentar:

  1. Må le litt da, disse gardinene har jeg også kjøpt meg for en stund siden men er heller ikke fornøyd med dem. Har prøv de litt rundt om i huset men finner ikke riktige plassen. Håper du finner ut av det
    ha en fin dag

    Klem Anita

    SvarSlett