lørdag 10. juli 2010

Nytt familiemedlem

Hei, jeg heter Arella, og er familien senior og juniors nye familiemedlem.
Til daglig bor jeg hos Liv Johannes svigerforeldre.
Men de er på ferie, og jeg er her på Konvallhaugen nå i begynnelsen av sommeren.
Jeg er veldig snill, og sier fra når jeg er sulten og når jeg skal tisse.
Til høsten skal jeg visst brukes på jakt, og jeg skal finne både rådyr, hjort og elg til dem. 
Arella betyr budbringer for gud eller engel , og jeg er oppkalt etter eierens forrige hund, Rubella, som ble påkjørt tidligere i år.

3 kommentarer:

  1. Heisan så koselig blogg du har har lagt meg til som følger. Nydelig hund har selv en Gordon setter som får mye av våres oppmerksomhet.
    Titter innom deg igjen senere.
    ha en flott helg
    klem Anita

    SvarSlett
  2. For en nydelig hund og heldige dere som får lov å ha den på besøk noen dager...

    Kos dere med den nye vennen og ha en fin sommer.

    SvarSlett
  3. Hei! -Gratulerer med familieforøkelsen! :-) Nå er vi hjemme igjen fra ferien. Har du ferie nå?
    Stoor klem! :-)

    SvarSlett