lørdag 27. februar 2010

Stopp opp!!!

Tenker på det å være hjemmeværende med barn, og tenker hvor heldig man er å kunne bestemme selv for hvordan dagen skal være!
 
Satt en dag her og kikket på Oprah Winfrey Show. Der var det en gjest med navn Stephanie Nielson og hennes mann. De ble utsatt for en tragisk småfly-ulykke for 4 år siden, der de såvidt overlevde. Hun ble forbrent 80 % av kroppen....Se her
Denne damen skriver en blogg som jeg har lagt meg til følger, og den handler i dag hennes daglige liv med sine fire barn. I programmet fikk vi se en video om hvordan hennes hverdag er, og det er en noe vi ikke kunne tenke oss til.
Hun er tapper, og jeg satt der med tårer og tenkte på min egen situasjon. Jeg vet at det flere enn bare henne som har det slik, og det rører meg når noen står frem slik. 
Det er viktig å kunne stoppe opp en gang i blant, og være utrolig takknemlig for å være frisk. Det å være mor, og det å kunne være 100 % frisk og rask for dem. De få dagene vi er syke, og det å ta vare på barna, er utrolig vanskelig. Tenk om det hadde vært vår hverdag!
Stephanie Nielson sin blogg NieNie Dialogues er absolutt verd en titt.

1 kommentar:

  1. For et innlegg!
    Jeg verdsetter takknemlige mennesker stort, jeg tror det er en viktig egenskap. Og så flott du løfter frem Stephanie, skal stikke innom hennes blogg - takk for tipset ❥❥❥
    Så må du ha en strålende søndag, omsorgsfulle du!
    Klem Lokki

    SvarSlett