mandag 7. desember 2009

Veggdekor



Jeg har kjøpt veggdekor på barnerommene til de to minste. Amalie har fått sommerfugler.
I barnehagen har dem laget et sommerfuglrom, som er så populært, og det ville hun også ha hjemme på rommet sitt. Sommerfuglene er i fargene rosa og brun.




Jeg limte de mellom to lister på veggen, der det hadde vært tapet fra før. Så malte jeg over denne tapeten da jeg pusset opp rommet hennes for tre år siden.
Men i sommer så har jenta mi fått tak i en flik som hadde løsnet, og vips! så var det på tide å gjøre noe med denne gamle tapeten.




På Oliver sitt rom kjøpte jeg en annen dekor, med bilder av biler, helikoptre og trafikklys. De ble limt kun på en vegg.



Så nå kan han ligge å se på disse bildene når han legger seg til kvelds.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar