onsdag 30. desember 2009

Juleminner



Julebordet ble dekket med gull og rødt som tema.
Menyen i år var lutefisk, og ribbe med sossiser og medisterkaker. Til dessert hadde vi hjemmelaget is med kiwisaus og bringebærsaus dandert med sjokolade. Vi hadde en gjest til bords, og det var min mor.




Tulipan-lysestakene ble fyllt med røde votivlys som duftet eplehage.



Etter julaften, har jeg vært på flere nattevakter, og det har preget romjula vår. Først i dag er jeg helt opplagt.





Nå er jula snart ferdig, og et nytt år står og venter på oss. Jeg gleder meg til å ta fatt på en ny epoke. Jeg skal tilbringe Nyttårsaften sammen med mine gode kollegaer, men vet jeg kommer til å savne min familie alikevel.




I dag er det så stille her på Konvallhaugen.
Flott julevær, og mye nedtrampet snø rundt huset. Barna har vært aktive ute i snøen, og om kvelden har de røde roser i kinnene.




2 kommentarer:

  1. VAKKERT pyntet, likte dekketallerkenene dine godt. :-)

    SvarSlett
  2. Godt Nytt År Liv Johanne!
    For et vakkert julebord du hadde, nydelig med naturlige elementer.
    Og fargene rødt og grønt, det er nå jul det da *)
    Nå håper jeg du har fått en fin start på det nye året, både med kollegaer og familien din ❥
    Ønsker deg en strålende uke!
    Klem Lokki

    SvarSlett