torsdag 26. november 2009

Stemningskveld fra Konvallhaugen



Nå er det like før julepynten kan komme til her i stua.
Det er så koselig om kvelden, når roen har senket seg. Tenner litt lys, og sjenker meg et glass vin....



I kveld har jeg tent "Hvite Snøbær"-lys som er formet som snøkuler. Duften er en oppvikkende friskhet i en skarp og forfriskende blanding av frukter og søte bær, tilsatt en anelse vanilje og muskat.




Spisestuen er jeg veldig stolt av, og den passer inn over alt. Nå er den plassert rett utenfor kjøkkenet.




Dette bordet og speilet er bryllupsgaven fra mine tanter og onkler.





Stemningsbrett...

Ha en fin kveld, så blogges vi!!

1 kommentar:

  1. det var hyggelig kommentar på bloggne min! takk for det!

    Likte spisestuen din! Herlig med runde bord. man får en helt annen kontakt når man sitter å spiser...eller drikker!

    God helg!

    camilla

    SvarSlett