torsdag 12. november 2009

Julegaver


Ja da er vi igang med forberedelser til jula, og i hodet mitt svirrer det rundt med hva slags julegaver jeg skal kjøpe til alle og enhver.
Vi har jo tre barn, og tenker litt på det at gaven fra oss bør jo være den mest spennende. Sånn var det når jeg vokste opp.


Moren min laget ett hjemmelaget dukkehus til meg når jeg var liten pike, der hun hadde innredet alle rom med forskjellige tapeter, gardiner og møbler. Dukkehuset var laget uten tak, og jeg lekte ovenfra og ned. Og jeg lekte, og lekte med dette huset.




Fant dette huset gjennom Ellos, der huset egentlig er et standard dukkehus, men det er fint. Kanskje dette ligger under juletreet hos oss i år?





Mange fine møbler, og en flott familie er også mulig å kjøpe til.

I Astrid Lindgrens "Madikken", finnes det et dukkehus innredet i et hvitt vitrineskap....Det er også kjempeflott!
Ha en fortsatt flott førjulstid!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar