onsdag 14. oktober 2009

Lysekrone

Ja nå er det lenge siden jeg har vært her, og nå er jeg tilbake. Det har vært flere uker med dårlig form, og da har det vært søvn og hvile som har vært i fokus. Barna kommer jo selvfølgelig som nr 1 i rekken, og når jeg ikke har energi til dem, ja da er det tungt å komme seg igjennom hverdagen.
Nå tenker jeg jul, og vi skal ha en høytidlig jul, med alt som hører med.
Planene er slik at vi skal bytte ut nytt kjøkken, og det håper jeg vi får til før jul.
I fjor på julaften, var alle tre barna dårlige, og jeg skulle dra på jobb på kvelden. Vi spiste oppvarmet ribbe med tilbehør, i joggedressene våre, og barna fikk paracet, slik at de fikk smaken på jula, og fikk litt energi til å åpne noen pakker. Det var en trist jul. Når jula var ferdig, og stresset var over, barna friske, så ble jeg og mannen min syke....


lyset i krona, ja den er på vei,om ei herlig førjulstid med masse energi og kos!
Klem Liv Johanne

1 kommentar:

  1. Så fin ei lysekrone! Førjulstida er herlig, så den gleder jeg meg masse til! :-)
    Jeg har sendt deg mld på fb.

    SvarSlett