fredag 28. august 2009

Høst!


Ja da det er høsten rett rundt hjørnet, og de mørke kveldene er her allerede. Deilig å sitte i sofaen med en god drikke, strikketøy eller rett og slett foran pc`n med blogging!

Da vi var på ferie, plukket vi en god del fine skjell og steiner. Tenkte jeg skulle dra med meg den herlige plassen her hjemme i stua. Kjøpte et stort fat på Ikea, og dekorerte det med skjellene, steinene og masse lys. Gult, brunt, beige, orange og hvitt gir et veldig behagelig lys på bordet.





Det som overrasker meg at ingen av barna har vært å flyttet, og rørt på fatet. Det har fått stått helt alene. Jeg kjøpte et annet, mindre fat, som jeg fikk veslemor til å dekorere med blåskjell og selvfølgelig blåe lys.

Ha en god kveld alle sammen!
Liv Johanne

1 kommentar:

  1. Så flink du er til å ta fine bilder! Skulle hatt meg ett fotokurs jeg tror jeg.. :-))
    Kjempestemning! :-)
    Klem fra over gata! :-)

    SvarSlett