fredag 19. juni 2009

Sommeren inne!

God morgen til alle sammen!
Tenkte jeg skulle lage et innlegg med litt sommerlig inspirasjon, siden vi ennå ikke har fått noe fint vær her i Trøndelag.



"En søt engel"


Har vært på Kid å kjøpt en del kurv-varer som var så fine.



Jeg elsker Syrin, og det passet fint med både lukt, farge og utseende.








I den lille brødkurven, var det en liten tulle med navn Josefine ( kattepusen) som fant ut den var perfekt som seng. Josefine er grå, og hun var jo faktisk så fin i den kurven.
Mannen min får litt "fnatt", og en kveld her da han ryddet spurte han hvor han skulle plassere kattesengen.... Ha ha...



Ha en flott helg til alle sammen!
Klem Liv Johanne.





1 kommentar:

  1. Hei, her har jeg ikke vært før, men dumpet innom via-via..
    Skal jammen legge deg til, så jeg får følge deg. Masse inspirason, og jeg skal skrolle meg nedover og se mere.
    Jeg har også vært på Kid hihi:-)
    Ha en fin uke.
    Titt innom meg viss du vil..

    Klem Ann<3

    SvarSlett