tirsdag 26. mai 2009

Spa-aften!!

På lørdag fikk jeg et innfall å invitere de to nabokonene på spa-aften. Siden jeg har blitt forhandler av Partylite, så fikk jeg de to til å prøve ut spa-produktene sammen med meg.
Iskald hvitvin i hånden og føttene i fotbad fyllt med Badesalt-krystaller.

Well-Being Spa Voksglass med duft av Magiske Acai Bær, den eksotiske aromaen av acai-bær fra regnskogene i Brasil. Duften minner om varme vinder som er søte fra søte bær, sitron og safranblomster.

Ved siden av hvitvin, serverte jeg isvann med lime,


og søte jordbær.







En slik kveld anbefaler jeg alle sammen! Vi er for lite flinke til å ta vare på oss selv, det er i hvertfall jeg, og det koster så lite å fornye seg.
Kvelden vår ble en suksess, og dette skal vi gjenta.
Inviter venninne-gjengen på hvitvin og spa!!



1 kommentar:

  1. helt enig i det du sier ang at vi er for dårlige til å ta vare på oss selv.. koselig at du ordna en slik kveld.. det hadde jeg iallefall stor pris på :)

    var på et partylite-party for en liten mnd siden :) mye fint og mange velduftende lys!!! :) kjøpte en mase lys! gleder meg til at jordbær/limelyset kommer for salg :) (tror det var det det het)

    ha en super kveld videre!

    :O)

    SvarSlett